Henüz 26 günlük oğlum var ve iknci tpok kanında tsh yüksekliği saptandı 17,07 idi. Bir hafta sonra üçüncü topuk kanı alındı bu defa değer 42 ye yükselmişti. Çocuk doktoruna gittik bebeğime hap yazdı her sabah aç karınla ezip suya veya süte katıp ver dedi. Şuan ilaca başlamamızın üzerinden üç gün geçti. Bu durum başına gelen varmı bebeği bu hastalığa sahip olup ilaç ile sağlığına kavuşan varmı nolur bana umut olun. Doktor eğer ilacı kullanmazsanız bebeğinizde kalıcı zeka geriliği olur dedi. 10-15 gün sonra tekrar gelin ilaç etkisini gösteriyor mu bakalım dedi ona göre dozunu ayarlayalım dedi. Çok endişeleniyorum bebeğim için. İlaç ile geçermi bu hastalık gerçekten teselliye ihtiyacım var🥺