garipbiranne merhabalar, sizinle daha önce burada konuştuk diye yazayım dedim. 10 gün oldu biz bezi bıraktık🙏🏻😊 hala çiş kaka diyemiyor ama çişi gelince pipisini tutup bana bakıyor, kakası gelince de ıkınacakken anneeeğğ diyip bana koşuyor😂 18 aylığı geçiyor şuan. o hevesli diye bezi çıkardım tam zamanında karar vermişiz çok şükür çok sorunsuz ilerliyoruz şuan