Merhabalar, ikiz bebeklerim var 11 aylık. Emmeye devam ediyorlar mama da kullanıyor ek gıda zaten var, su da içiyorlar ama kakaları hep katı. Kayısı vs de verdim ama işe yaramadım duphalac kullandık biraz düzeldi ilacı bırakınca yine aynı katılığa döndü. Başka bi fikri olan var mı acaba