Bebeğim nerdeyse 4 aylık olacak geceleri hala 1.5 saatte uyanıp emmek istiyor dk sasmiyor kurulu saat gibi ac gibi memeye saldırıyor baya da iştahlı emiyor Çok zorluyor sürekli uyanmasi yaşıtlarına göre önde de gelisimi dr 3 4 saatte bi emzirmen gerek diyor ama nasıl yapicam bu gerçekten alışkanlık mi tok olsa emebilir mi tecrübeleriniz neler bu konuda