Tatli_Bir_Anne_ Iphone almayı düşünüyorum, en fazla taksit imkanı hangi mağaza tarafindan hangi karta sağlanıyor bilgisi olan var mı?
tatlibiranneo Tatli_Bir_Anne_ ben teknosaya gidip sormuştum ya bir kaç kart saydı hatırlamıyorum ama bunlara dilediğiniz kadar taksit yapabiliriz dedi üstte kalsın belki yazan olur
incir-receli Tatli_Bir_Anne_ hepsi buradadan aldım %0 faizle 3 taksit kredi cektim sanırım 12 aya kadar var
-Delibal Tatli_Bir_Anne_ Sanırım taksit imkanı en fazla 3 ay. Taksit imkanı yok diye de duydum. Herkes bir şeyler diyor.
nayirnolamaz06 Tatli_Bir_Anne_ ben nakit çekip aylık ödüyorum 16500 aldım 19 bine geldi ama başka türlü alamazdım ama Şuan telefonum 21.500 oldu yine karlıyım
Cnnkrty12 3ay taksit yapılıyor en fazla diğer türlü ihtiyaç kredisi çekip daha uzun vadede ödeyebilirsiniz
Tatli_Bir_Anne_ Cnnkrty12 bunu hiç düşünemedim. Bende herkes nasıl bu kadar rahat iphone kullanabiliyor diye düşünüyordum:)
Bibebek_ Tatli_Bir_Anne_ 3 aydan fazla taksit yapılamıyor ancak kullandığınız karttan ekstre taksitlendirme yapabilirsiniz ben qnb finansbank kartımla 3 taksite aldım sonra mobilden kullanım taksitlendir yapıp 18 aya böldüm o şekilde 1800 küsura geldi
Tatli_Bir_Anne_ Bibebek_ karttan mobil taksitlenme yapilipyapilamayacagini önceden bilme şansımız var mı? Sonradan sıkıntı yaşamak istemem