Şuan hiç bir düzen beklemeyin, 4 ay bittikten sonra yavas yavaş kendisi belirlemeye başlayacak uyumak istediği saati. Benım bebegım de 3 bucuk aya kadar gece 11.30 dan aşağı yatmazdı ne kadar erken yatırırsam yatırıyım 11.30-12 uyurdu. 4 ay bıttı yavas yavas kendısı yarım saat yarım saat öne cekmeye basladı uykusunu. Şimdi 7 aylığız aksam 9 da yatar.
Sadece uyku belirtilerini çok iyi takip edin inanın bebek sizi yönlendiriyor.Bana da diyorlardı ben inanmıyordum 11 de uyuyan bebek mi olur benım bile uykum geliyor diye. Sizi yönlendiriyor o minicik şey