Adobebadobe Merhabalar. İki paket almıştık bebeğim kilo aldığı için sıkmaya başladı açılmamış ikinci paketi satacağız.
Adobebadobe Rahmeli _07cinarhsn çok memnunuz ancak normalde de molfix 3 numara kullanıyordum yandan bantlı bezlerden de var elimde hala. Onlar tam gelirken külot bez sıkmaya başladı. Biraz daha küçük sanırım normale göre. Halbuki 11 kg a kadar yazıyor
Nyr195 Üst lastik kısmı iz bırakıyor bez büyük olsa dahi izi kalıyor bitirince elimdekini kullanmayı düşünmüyorum.