Doktorunuza danışarak brufen diye bir ağrı kesici var onu kullanabilirsiniz. Doktor bana antibiyotikle brufen vermişti ilk mastit olduğumda. Sonra tekrar olduğumda sadece bir kere brufen içtim, çok rahatlatmıştı. Yine de en azından aile hekimine brufeni danışın isterseniz. Geçmiş olsun.