Merhaba arkadaşlar, bugün bebeğimin ağzında bir koku var. 3 tane dişi var şuan üst iki dişi de geldi gelecek beyazlamış ve kabarmış durumda. Tetagil kullanıyorum. Bir haftadır dişlerini fırçalatmıyor normalde w günde 2 kez fırçalıyorduk. Neden olabilir? Yaşayan var mı? Nasıl çözüm buldunuz?