Alpffff 3 gündür geçmiyor ateşi bi düsğp bi cıkıyor. Antibiyotik ateş düşürücü birde iburamin zero vermiş doktor. Ama iburamini hiç vermedim. Versem mi bilemedim agır gelmez mi hepsi ? Basına gelen varmı ksc günde geçer
Merveeemeeliss Alpffff Ya her çocukda hastalık iyileşmr süreci değişir ben iburamin yerine calpol Vermiştim ateşi çıktığı zaman antibiyotik 1 gün kullandım ve ertesi güne iyiydi zaten kusuyordu içmiyordu vermemiştim