birprensannesi0208 İyi akşamlar kızlar 29+1 haftalık hamileyim ara ara gögüs kafesimde batma ve ağrı oluyordu ne yapsam geçmiyor bugünde akşam üstü başladı halen devam ediyor acaba normal midir? Yaşayan var mı ne yapsam geçer
birprensannesi0208 Bebegimuyumuyorr sanmıyorum ara ara oluyor özellikle son bir kaç haftadır bir gün felan sürüyor ama canım fena yanıyor
Bebegimuyumuyorr birprensannesi0208 Tam göğsünüz de mi yoksa biraz altında mı genelde bende üşüttüğümde oluyor ve nefes alıp verirken de zorlanıyorum yarın aile hekimine gidin isterseniz çok geçmiş olsun🙏
birprensannesi0208 Bebegimuyumuyorr iki gögsümün arasında oluyor bu devam ederse sanırım öyle yapcağım cok teşekkür ederim 🤲🏻