hilalella Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık emzirme danışmanlığı varmış hastanemizde ve süt çoğaltma programları oraya gideceğim inanıyorum fakat bazı danışmanlar bana imkansız dönmesi çok uzun süre olmuş dedi başaran var mı bu durumu
Yalpp hilalella iki ay içinde hiç emzirmediniz mi? Yani onu tam bilemem ama benim ilk oğlum doğdu kuvezde kaldı meme reddi vardı sağıp veriyordum ama emzirmek içinde çok uğraştım iki ayına bir hafta kalan bir tuttu 22 ayına kadar emdi.
BabyBaB hilalella ben bir çok kez meme reddi yaşadım pes etmezseniz dönüyorlar kararlı olmak lazım biberon kullanıyosanız bırakmalısınız öncelikle
Alp_46 hilalella bende yaşadım baya zorlu bir sürec bir ay sürdü bazen ara ara yine oluyor ama ben hiç biberon vermedim uykuda verdim uykuya geçişte baya zorlandık stres yapmayın stres yaptıkça daha kötü oluyor
CmreKSidar hilalella 3 aylığız suan 2. Aydan beri ara ara meme reddi yaşıyoruz ben pes etmeden sürekli teklif ediyorum ama sürekli 2 dakika emiyor zorlamıyorum sonra bir daha teklif ediyorum 2-3 saniye emse kar diyorum ama asla zorlamıyorum istemiyorsa sadece sürekli teklif ediyorum
hilalella Yalpp emzirmeye çalıştım ama 1 dakika tuttu sonra 30 sn tuttu 5 dk tuttuğu oldu ama bu sıralar hiç tutmadı göğsümü sıkınca sütüm de geliyor
Yalpp hilalella sizin sütünüz yetiyorsa ki yetiyordur devam edin. eğer biberonla veriyorsanız o daha kolay akışlı emek sarf etmiyor o yüzden onu tercih edebiliyorlar ayakta emzirin pilates topu da deneyin
hilalella BabyBaB ya sütüm yetmezse o zaman ne yapacağım yani ilk tutma sürecinde aç mı kalacak eme eme sütü mü çoğaltacak memeyi verirken mama da mı vereceğim nasıl olacak merak ediyorum
BabyBaB hilalella süt yetmezse mama verirsiniz ama mamayı neyle verdiğiniz önemli biberonla verirseniz onun akışına alışıyor memeyi hiç almıyorlar kaşık biberonla verebilirsiniz ben öyle yaptım
BabyBaB hilalella uyurken deneyin o şekilde alabilir veya atıyorum ağzında emzik var uyuyor emziği çekip memeyi verin
gokcetuba06 hilalella hayır git mutlaka aska kuşkun olmasın ben de yaşadım ve aşırı kendime güvensizliğim vardı hem psikolojik olarak hem de bebeğim için süper bi yöntem oldu doktorumuzda muhteşemdı tek seansta bitti gitti sonra kontrole gittik teşekkürlerle çiçeklerle 😇