Elaze Rukiye1207 benim kizim 2 yasindaydi ogretmeyw baslamistim 10 ay suemustu cok zor olmustu mahvetmisti beni allah yardimcin olsun
Diyan Rukiye1207 nasil gidiyorsunu oglumunda bugun birinci gunu bir kere tek ikna ettim tuvslete cisini yspti gerisi hep altina yapiyor ciside kakayida rahatzizda olmuyor ben sormayans kadar öyle oturuo
Rukiye1207 Elaze gerçekten çok zorlu bir süreç daha ilk günümüz ve çoktan stresliyim umarım hemen alışır😊
Rukiye1207 Diyan ayan 3 günümüzdeyiz üçüncü günümüzde 1 kere altına kacırma oldu sanırım böyle gidersek başaracağız 😊😊 çocuklar anne strese girerse hissediyor bence sakin kalmakta sabırlı olmakta fayda var umarım başarırız biz anneler olarak 💕
Diyan Rukiye1207 gercekten çok zorlu bi süreçmiş ben emzik için zorlu dıyordum ama bu hepsını geçti😮💨inşallah emeklerimiz boşa gitmez 🤲🏼