2kereana Biraz tuhaf olacak ama,gündem bence hala deprem ,şırnakta deprem oluyormu yani hissediyormusunz mesela malatyada falan olunca aktif fay yakınlarda bingöl de olunca ? Yani böyle 2,3 güne bi sallanıyor mu ?
2kereana Anladım 11.kata geleceğim ama çevre depremleri hissediyor falan diye tedirginim deprem bölgesindeyim buradaki sallantılar oradada olursa dite düşünüyorum