__brna__ Sedas00 benimde kizim 14, aylık. Doktorumuz bizim sagolsun çok iyi işinde titiz biri. 1.5. yaşta gelin dedi. Yani Ekim ayı gibi aşısını olduktan sonra gidicez
__brna__ Sedas00 Malesef onu bilmiyorum. 1.5 yaşında kontrolumuz için gittiğimizde sorucam bende gitmek istiyorum aklimda. Ama yinede suanlik siz bı sıkıntı görmüyorsanız bebeğinizde bişey yoktur insallah endişe etmeyin.♥️🙏
__brna__ Sedas00 aynen evet. Bende 1 yaşına girdiğinde kızım gittiigimizde doktorun gozunun içine bakmistim. İnşallah tekrar çağırır diye😂😂 insan her aya alistigi için artık gelmenize gerek yok sozlerine hazır hissetmiyo kendini😂