Tomrisozgul 7 8 haftaya girince günde birkaç kez kaka işi bitiyor, bizim 10 günden fazla süren zamanlar oldu doktora sık sık gittik , 10 güne kadar normal müdahaleye gerek yok anne sütü ile beslenen çocuk kabız olmaz diyorlar. Doktora götürün çok uzarsa karın sertliğine bakıyorlar bir de çok kurarsa da müdahale gerekiyormuş. Ayrıca bize eczaneden asidi azaltılmış Zeytinyağ alıp günde bir çay kaşığı verebilirsin dediler , arada Anne sütüne karıştırıp içiriyorum