liyamira BetulDefnee baktimda simdi kaliplari kalmamis bazilarinin 🫣 guzelmis ama insallah gercek anlamda ise yarar
BetulDefnee liyamira evet nine sütyeni gibi durmaması hoşuma gitti ama hem trendyol hem hepsi burada hem kendi sitesi hem mağazası var istediğiniz bedeni her türlü bulursunuz 😄 ben ölçü tablosuna baktım ama ailemin yanına gideceğim için risk almak istemiyorum mağazada çıkan bedeni deneyeceğim. Yoksa kom sütyenlerine de güzel şeyler yazmışlar ama onlar da Penye en kötü gittiğimde hm lere bakacağım yaşadığım yer de yok.
Mrvckl Bazısı genetik oluyor büyük göğüs zayıf olsanda o şekilde kalıyor. Ben 95c taktım emzirme döneminde sonra sonlandırdım 26 aylıkken diyet ve sporla birlikte 80 kilodan 55 e düştüm 80 b takıyorum🙃 sarkma oldu tabiki ama küçük duruyorlar en azından
Derininmotheri https://ty.gl/f46g7673kw Arkadaşımın vasıtasıyla bu sütyeni aldım trendyoldan bugün geldi o kadar güzel duruyor ki hemde küçültüyor peş peşe doğum yaptım şuan 5 aylık bebeğim emziriyorum ve kafamdan büyük göğüslerim ama ilk defa bi sütyen bu kadar güzel durdu diyebilirim
liyamira Derininmotheri bundan var canim bende kullanmadigim sutyen kalmadi ki cok rahat evet ama gogus ucunu beli ediyor 🤦🏻♀️
Derininmotheri liyamira emzirdiğim için şuan göğüs pedi kullanıyorum beni rahatsız etmiyor ve göğüs ucu belli etmemesi için ürünler var kullanabilirsiniz
Bebitom_3 liyamira bende 67 kiloyum 53 kiloda olsam göğsümde pek bi değişilik olmuyor.. ben çocuk defterini kapattım. O yüzden Eylül-ekim gibi küçültme ameliyatı düşünüyorum artık. Omuzlarımın ağrısından duramıyorum istediğimi giyemiyorum. Kaç yıldır suwenin sütyenlerini kullanıyorum .anca onlarla rahat edebiliyorum