Beren2323 Bebeğime yazlık bişeyler alcam da iki aylık kontrolünde 4800 kiloydu . Acaba 3-6 Alsam büyük mü olut
hunilimomm Beren2323 3-6 ay tam olur ama ben biraz daha giysin büyük olsun dersen 6-9 olur bazı kalıplar dar oluyor cunki
Zlm Beren2323 hiç büyük olmaz elbise hariç kız mı erkek mi bilmiyorum ama etekli birşey alacaksan ki bu aylar için tamamen eziyet bence alma onu küçük ay alabilirsin
Beren2323 Sedaalya bende öyle düşünüyorum ama şuan giydikleri takımlar 0-3 küçüldüler ama yazlık olunca karar veremedim
Beren2323 hunilimomm kısa kol almayı düşünüyorum o da giyeceği 2 ay filan o yüzden büyük almak istemiyorum
Arvensimay Beren2323 sabahin aksamin durumu belli olmuyo sabah yagmurlu aksama gunesli yada tam tersi oluyo bianda hava degisiyo bende ne kalin ne ince ortasinda giydiriyorum kisa kolluya cesaret edemiyorum ama corap eldiven giydirmiyorum 2aylik kontrolunde 5700 kilosu vardi 3+6 giydiriyorum iyi gelio…
edasnbss 2 ay 20 günlük oğlum var 5500 çıktı kontrolde ben 6 aylık kısa kollu tişört alıyorum rahat olduğunu düşünüyorum dar olmuyor salaş güzel duruyor e bebek ve LCW alıyorum genelde kalıpları çok büyük değil
Beren2323 Halen karar veremedim kızlar ya lcw den sipariş vercem de zaten 2 buçuk ay filan giyer yazlık 3-6 ay acaba küçük olur mı