yeniannesibel Kızlar 45 gün önce sezeryan doğum yaptım.bugün karın bölgemde bir sızı oluyor bir iki saattir böyle. İçten Dikiş açılması falan olur mu böyle bir şey var mı korkuyorum
Elisanin_annesi01 yeniannesibel 45 gün olduysa normal değil ben enfeksiyon kapmıştım dikişimin başlangıç yeri sızlıyordu yürüyemiyordum mutlaka kadın doğuma gidin
yeniannesibel Poyrazin_annesii dikiş yerim değil göbeğimin sağ üstünde bir yer tuhaf bir sızlama. Korkudan korse taktım şimdi.
Poyrazin_annesii yeniannesibel bnde dogum yapalı 25 gun fln oldu bnmde oralarımda sızlama oluyor ama arada bı oluyor. Rahim kendını topluyomuş. Acaba sizindemi oyle bı sızlama bilemedm. Krem fln kullanıyomusunz yaranıza
Poyrazin_annesii Elisanin_annesi01 enfeksıyın kapınca dıştan belli oluyormu. Bnm şuan yaaram kapanmış kabuk tutmuş
yeniannesibel Elisanin_annesi01 enfeksiyon olabilir kasıklarımda da ağrı var ama bu göbekteki ağrı farklı bugün bıraz ağır da kaldırdım içten açılma olabilir mi acaba böyle bır olasılık var mıdır
Elisanin_annesi01 Poyrazin_annesii evet çok ufak ta olsa bi dolgunduk oluyor benim de küçük sivilce gibiydi ama içinden bş bardağa yakın enfeksiyon çıktı o kadar büyük değildi yuvarlak halbuki
Elisanin_annesi01 yeniannesibel kendi bebeğinizden ağır birler kaldırmayın lütfen iç dikişlerim kaynaması 5. 6 günü buluyor ama yirnde doktora görünmenizde fayda var eğer ateşlendiyseniz kesin gidin
yeniannesibel Elisanin_annesi01 bu hafta gidip görünücem doğum yapalı 45 gün oldu ama yine de bir görünsem iyi olacak.vitamin değerlerim de düşmüş olabilir kemiklerim agrıyor