Berilikooo35 şöyle, dediğim gibi, sütüm ooo deli gibi arttı diyemem. Ama, eğer ki eds olmasa idi muhtemelen biberon ile önce zaten pek sevmediği sol memeyi daha sonra da komple emmeyi bırakırdı ve bu da süt üretimi etkilerdi. Azalırdı ve zamanla kaybolur giderdi. Bunun önü egeöti, sol meme hala sağ meme kadar süt üretmiyo bence ama zaten nşa eds vermesem sol memeyi pek emmez haliyle orada hala süt olmasını ben eds’ye bağlıyorum. Bir tek eds yı oraya bağlandığım için sol memeyi emiypr bir de gece uyanmalarında sol memeyi veriyorum. Doktorumuzun mnerisi ile bebek sağı emerken, sol memeye de mochi süt toplayıcı kullanıyorum ki beyne sinyal gitsin dedi doktor hani bu meme de kullanılıyor diye açıkçası yavaş yavaş sol memeyi de günlük beslenmesine ekliyor hem eds ile solu emşypr hem de mochi ile. Kabaca evet arttı diyebilirim zira kesilmemesi artması demekti benim için :)))