yeniannee5 Taktırdım geldim unuttum ağır kaldırdım ağrı oluştu kaşığımda altımda bişey olmamıştır inşallah 🤦🏻♀️
Miniko42 yeniannee5 merhaba acaba acısı oldumu nasıl ilerlerdi süreç anlatır mısınız bende istiyorum ama korkuyorum
yeniannee5 Miniko42 benim doktorum anestezi ile taktı sanırım çoğu kişi anestezi olmadan taktırmış. O yüzden takıldığı sıradaki acısını bilmiyorum sonraki süreçte de 3 gün kadar bi kanama ve kasıkta hafif regl ağrısı gibi oldu sonra birşey kalmadı canım
Arkadas3495 yeniannee5 lekelenme oldu mu olduysa ne kadar sürüyo ben taktırdım 1 ay olacak lekelenme oluyo
Ssmerve10 Arkadas3495 bişey sorabilir miyim ben adetsizken taktı doktor 10 gün falan oldu 5 gün gecikti adetim normal mi ilk böyle oluyor mu
irem_19 Guzelanne56 spiral gerçekten koruyormu yani yanlışlıkla falan bişey kaçsa(çok pardon🙈) hamile kalınıyormu
Guzelanne56 irem_19 spıral kullanıldığında zaten içe boşalma oluyor ekstra bı korunmaya gerek olmuyor ama tabiki %1 ihtimal risk oluyor spiral taktıranlar çocuk düşünüyormuş gıbı ilişki yaşıyorlar o bır korunma yontemı ztn