Birdirbire Papatya-bahcesi 6 ay aynı sorunu yaşadım fışkırarak ve kokulu küsmüyorsa sıkıntı değil fazla yediğini çıkartıyor ama dediğim gibiyse reflüdür doktora gitmen gerek
Zmraa123 Bende burda bekliyeyim 😑sürekli kusuyor yaa fışkırarak kusmaya başladı şimdilerde bide inşaallaah reflü değildir
Kader_plt10 Bebekte kusmaya genelde reflü deniyor. Başıma geldi çok iyi bilirim. Hiçbir şurup ilaç fayda etmiyor üzgünüm. Ek gıdaya geçtik düzeldi 😊
masenasel Yediğiniz bir şey de kusturuyor olabilir. Sigara kullanımı varsa hele kesin kusuyor. Mide kapakçığı da gelişmemiş olabilir.