Kizlar 4 hafta önce dogum yaptim, cok iyi sütüm vardi kimseyede bahsetmedim hic esime bile, ama 3-4 gündür azaldi:(
Emerken uyuya kalan bebisim artik doymadigi icin tam uykuya dalamiyo 🤧 ne yapcam bilemiyom. Nasil fazlalastirabilirim? Bulgur pulavi ve dereotlu cacik 2-3 günde bir tüketiyorum + kimyon cayi
Baska ne yapabilirim? Uyku uyuyamiyorum ama bide 20 aylik kizim var tek basima bakiyorum ikisine ister istemez yorgunluk uykusuzluk oluyor malesef