Kizim 17 aylik. 1 hafta once 38 derece ates ile ozele acile gittik gittigim gun dedimki ates huzursuzluk birde 2 gündür cisli bezi az dedim. Cisli bez icin sivisi azalmıştır yorumu yapti uzerinde durmadi.bogaz enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi kullanmadim ates sadece 1 gun surdu ates düşürücü kullanmadan. 3 gun once öksürük basladi tekrar gittim ilac kullanmadigimi da söyledim iyilesmis bogazi sikinti yok dedi alerjik surup verdi. Yine cis sorununu soyledim normaldr 5 bez dolu aliyordum suan 3 tane yarim bez cok az. Gune kuru bezle basliyor gece uyanjp emmesine rağmen gece bagladigim bezi normalde sabah uyaninca tasacak gibi olur alirdim suan sabah kuru bez kahvaltidan 1 saat sonra cis yapmis oluyor gunde 3 bez alıyorum istah asiri kayboldu. Benmi kuruntu yapıyorum bu cis konusunu anlamıyorum basina gelen varmi su miktari gunde 200ml bazen 300 ml bitiriyoruz