merhaba 24 aylık bebeğe tuvalet eğitimi verilebilir mi? ben aslında acele etmek istemiyorum bana 3 yaş daha doğru gibi geliyor ama 30. ayda anaokuluna başlayacak ve bezsiz istiyorlar e o da ocak ayına denk gelecek. sonbaharda ve kışta sanki daha zor olur gibi ama şimdi de çok erken gibi geliyor. tuvaletini söyleme sadece kakasını yaptıktan sonra bitti diyor onun dışında başka bir şey yok. öyle kenara köşeye saklanma, bezi çekiştirme vs gibi durumlar da yok. bu aylarda bu şekilde tuvalet eğitimi verilmesi imkansız mı?