Herkese merhaba 1 aylık bebeğime reflü teşhisi konuldu ve yüz üstü uyutırmam söylendi. Araştırmalarım yüz üstü yatışın ani bebek ölüm riskini artırdığını söylüyor öte yandan doktorun önerisi ve diğer pozisyonlarda yatarsa hastaneye bile yetişemezsin diye korkutması var . Sert zemin gergin çarşaf şart ile bu şekilde uyuttum ama içim asla rahat değil. Sizlerin görüşlerine ve teçrübelerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler. ( 2. Bir doktor görüşü için 1 hafta sonra randevu bulabildim asıl doğum doktorumuzdan)