0666666 4,5 aylık bebegim için kan damlası verdiler. Tahlil falan yapılmadı. İhtiyacı varmı yokmu bilmiyorum. Herhangi bir olumsuz durumumuz da yok şükür. Kullanan var mı? Ben kullanmamayı düşünüyorum ama hata mı yapmış olurum?
Salina 0666666 kullanmalısınız. Sağlık ocağı veriyor ama benim doktorum onu onaylamadı başka aldırdı (5 aylık)
0666666 Salina sağlık ocağının ücretsiz verdiği ilaçlar çok güvenilir gelmiyor. Sizin doktorun önerdiği ilaç hangisi acaba.
acemi_ana 0666666 oğlumda da kullandım sidefer kızıma da aynısını söyledi doktorumuz yarın alacağım inşallah 🤲
Mumugullu Bebeklerin ilk 3 ya da 4 ay demir depoları dolu oluyormuş ve onlara yetiyormuş ama büyüdükçe yetmediği için takviye alması gerekiyor o yüzden kullanmalısınız ama özel olarak alın derim devletin verdiğini kullanmayın