Bugün 4. Ay aşımızı olduk ilk defa bu kadar huysuz her şeye ağlayan bir bebek gördüm. Akşama kadar bir şeyi yoktu. Kan ilacını verdikten sonra ağlama krizlerine girdi sürekli ağlıyor kucaktan inmek istemiyor. Kan ilacından dolayı mı aşıdan dolayı mı anlamadım. Bir de yaşına kadar veriyormuşuz Kan ilacını. Midesi de bulandı. Acaba ilk kez verdiğimiz için mi böyle yoksa benim gibi yaşayan var mı? İlk defa bu kadar çaresiz kaldım. Ben kızımı hiç böyle huysuz görmemiştim bize günü zehir etti 😓