Poyrazin_annesii 3 hafta oldu sezeryan olalı. Eczaneden scarex adlı kremden aldm ama şimdi kullanabılırmıyım. Dikişlerim eridi. Yoksa beklıyımmı bıraz daha. Bazılar hemen kullanıyormuş ama yara eger kapanmadıysa enfeksıyon oluyomuş dıye duydm
Deletedmom_79 Poyrazin_annesii üst katmanın ohooo geri açılmayacak şekilde kapalıdır sürebilirsin asla korkma
biroglanannesii1 Poyrazin_annesii Ben de çok fazla belli değil ama tamamen olmamasını istiyorum acaba gerçekten bu tarz kremler işe yarıyor mu merak ediyorum bacaklarım da biraz çatlaklar falan onları mesela gerçekten yok eden kremler var mı
Dilosko Benim doktorum contractubex i önermişti , doğumdan sonra 3. Haftada kullanmaya başladım, ciddi anlamda etkisi var , izi baya azaldı -9. Haftadayım
Poyrazin_annesii Dilosko aslnda bana bunu önerdı doktorum ama eczaneye gttıgımde ise eczaneci scarex in daha cok tercıh edildiğini alanların memnun kaldıgını soyleyınce bnde onu aldm. O daha buyuk bı kutuydu. Ama scarex küçüçük 269 lira para verdm ama hemen bıterkı bu😂
ANYA04111 @“Poyrazin_annesii”# bende sezeryan doğum yaptım 7.5 ay oldu iz hala duruyo şuan bile kullansam geçermi