[silindi] Kaç ayda bir kontrole gidiyorsunuz birde biraz özel olacak belki ama kendiniz kontrol ediyor musnuz ipini
biroglanannesii1 [silindi] 6 ay da bir kontrole gidiyorum eve evet parmağımla fitil atar gibi düşünün kontrol ediyorum tüy gibi bir şey hissediyorum
Hfzmerve Senede 1 kere gitmen yeterli canm. Normal durumda kendin kontrol edemezsin ki eğer eline geliyosa ip kaymış demektir. Ozaman doktora gitmelisin hemen koruyuculuğunu kaybedersin cünkü
[silindi] Hfzmerve kilo yapıyor mu birde burda bir arkadaşta okumuştum sürekli kendisi kontrol ediyorum demişti
Ssmerve10 Hfzmerve merhaba bende taktirali 1 hafta oldu adetsizken taktı doktor ama 2 gün gecikti adetim ilk ay normalmi acaba böyle gecikmesi bakır spiral bu arada
Hfzmerve [silindi] hayır benim kilomda bir değisiklik olmadı 1 seneyi gecti taktıralı. Bilemiycem onu ben hic kendim kontrol etmedim bir kere doktor kontrolune gittim sonrasnda senede bir gel dedi doktorum.
Nilay_80 [silindi] tam tersi kilo kayıp ettiriyor. 3 ay oldu taktirali hasta iken çok kan geliyor. Hiç sürmeyen hastalığım 1 hafta sürüyor. Sürekli de kilo veriyorum. Yarın kontrolüm var benim de
[silindi] biroglanannesii1 ayyy siz bunu başka bir postta da yazmistiniz galiba demi isminizi hatırlayamadım sizeyazmak istemiştim bnde sizin söylediğiniz gibi kontrol ediyorum ve hissediyorum yerin oluyor öyle demi yazdiguniz için çok teşekkür ederim
Hfzmerve Ssmerve10 evet cok normal hemde benim ilk 3 ay cok karmaşk oldu hatta adet oncesi lekelenmeler vs. Biraz daha bekleyin derim ben düzene girmesi icin
Ssmerve10 Hfzmerve teşekkür ederim Allah razı olsun 🥰 içim rahatladı ama bende hala ne lekelenme ne başka bişey var😂taktiktan sonra gelmişti az az lekelenme sonra oda geçti