Haberlerde kıZamığın yaygınlaştığını gördüm ve bu beni çok korkuttu 😞 kızım henüz 5 aylık, ebemizle görüştük ilk kızamık aşısının 9 aylıkken vurulduğunu söyledi.. o zamana kadar korunmak için ne yapabilirim bilmiyorum açıkcası.. kalabalığamı karışmamamız lazı, başka şeylere mi dikkat etmek gerekir? Bilgisi olan var mı?