Sadecezeynep merhaba benim 31 aylık ikizlerim var ve 8 aylık bir bebeğim de var. Daha eğitim vermedim veremedim daha doğrusu ama çok araştırdım. Sizin sinyaller tamam, öncesinde tuvalet iletişimi kurmanız lazım bilmiyorum yaptınız mı. En az bir hafta böyle kaçırmalar olması normalmiş. Bazılarında bir ay bile olabilirmiş. Bir de şuan hamilesiniz ne kadarlık bilmiyorum amabana bu yaz içinde bunu halletmezseniz eğer ya vakti geçecek ya da kış ayına denk gelecek. Bir de bebek olunca zaten daha da zorlanacaksınız. Ben arada bir götürüyorum istediklerinde ama cesaret edip başlayamadım.