Ya arkadaşlar gerçekten ikinci cocugu bu sezeryan denen seyden sonra dusunmekten vazgeçtim gerçekten benim sutum neden gelmiyor 13 gündür? Doğduğunda 3 kiloydu bu haftalarda doğum kilosuna geri ulaşması gerekirken 2850 çıkıyor mememi saginca ikisi toplam 60 cc cikiyor onu veriyoruz bu az mı ? Benim sutum yetmiyo mu yetmesi icin ne yApmaliyim kucucuk cocuga mama vermek istemiyorum onu ek gidada yapmak istiyorum içim acıyor ya hastaneden çıktığımızdan beridir mama mama mama mememi emiyor araniyor tutuyor yanaklari oynuyor emerken neden kilo almıyor beni emzik niyetine mi kullanıyo gerçekten canim sıkılıyor bu konuya ben bu mamami habire alipta veremem üzülüyorum ya vicdan azabı cekiyorum süt nasil artar ? Gerçekten karnimda kalsaydi daha iyidi bakamıyorum galiba moralim bozuk ya ablamın çocuğu 1.5 yasinda hala emiyoe hic mama vermediler benimki neden boyle sadece anne sutu vermek istiyorum yardim edin lütfen bestlak damla falan demeyin galiba ise yaramiyo bende ne yicem iccem bilmiyorum göğüslerim aciyor