Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık sadece emziriyorum sütümde var kilo alımı şuana kadar iyi gidiyordu ama bu ay kontrolde doktor çok geri kalmış 1 ay geriden geliyo dedi 4390 da 5335 olmuş 400 gr almış bir ayda sizce normal mı aynı durumu yaşayan oldu mu yardımcı olur musunuz