Benım kızım suan 9 buçuk aylık 8. Ayında kabugu düşmediği için için doktora danışmıştım. Bir kaç ay daha düşmezse çocuk enfeksiyon bölümü görmesi gerek demişti. Sonra 9 ayına girmeden düştü. Bazı bebeklerde bıraz geç iyileşme olabilir demişti. Siz ona müdahale etmeyin dedı. Ama akıntı varsa hemen götürün enfeksiyon bölümüne demişti. Biz gün gün takip ettik küçüldü ve kabuğu düştü.