Mtbuaaa Kızlar kardeşimin nikahı için giydiğim bir elbise vardı satıyorum almak isteyen olursa 36-38 beden uyumlu Abiye şalıda var elimde
anneyeofdenmez Mtbuaaa bu güzel kızın elbisesini yok mu alaaaan aslında benim bedenimle tam uyumlu ama bende de çok ya 😂
Mtbuaaa Tugba323232 Forum ana sayfasında üç çizgi var alt alta tıklıyorsunuz Resim yükle seçeneği göreceksiniz tıklayın Yüklemeye başla seçeneği var kırmızı tıklayın galerinizden seçtiğiniz resmi yükleyin ve kopyalayın adresi Yükleneceğiniz posta yorum olarak yapıştırın 🌸
Mtbuaaa Deletedmom_72 at zaten seni merak etmiyorum değil Post amacı dışında kullanılsın satış yapacağım yok zaten ajajjjaja 😂