Hzrymn Kızlar bebeğime mont alıp kenara koymak istiyorum, kışın çok pahalanır, Şuan 200-300 tl civarı mont var , ilerleyen aylarda fiyatları daha da düşer mi ? Yoksa alayım kenarda kalsın mı ? Bilgisi olan..
Nilay_80 Hzrymn hyr bence ain dursun düşeceğini sanmıyorum ben. Kışlık için ben bile hazırlık yapıyorum
asrinhatasi Hzrymn alın fiyat uygunmuş. Ben geçen kış lcwde kupon yakaladıkça aldım çocuğumun 4 yaşına kadar montu var. Ayakkabı numarasından emin olsam bot da alırdım ama o riskli geliyor ama mont alın.
Sadecezeynep Bende uygun buldukça stokladım 2 yaşında kızım 4-5 yaşa kadar var sadece mont değil tüm kıyafetleri bence alınmalı her geçen gün artan fiyatlardan dolayı