Arkadaşlar merhaba. Son 1 haftadır hayatımızda olan tek değişiklik kızım emeklemeye başladı çok hareketli.bunun dışında yemesinde uykusunda emmesinde su icmesinde içtiği mamada hicbir değişiklik yok. Havalar zaten serin terleme diye bir durum da yok.ama kızımın çişli bezlerinde azalma var. Yani normalde olduğu gibi dolu dolu değil.kakasini da yapıyor her gün. Ben de başlıktaki gibi bir bağlantı kurdum çünkü gözlemliyorum düzenlerimizde miktarlarda hicbir değişiklik yok.boyle bir şey olabilir mi? Emeklemek efor harcamak çiş yapımını azaltır mi? Böyle birşey yasayan var mı?