Yaren Mrb aranızda psikologa giden var mi yani nasıl oluyor hiç bilmiyorum filmlerde gördüğümüz gibi iyi geliyor mu her şeyi tanımadığımız birine anlatınca rahatliyor muyuz giden varsa biraz bahsedebilir mi neler yapiliyor
Minikyavrumbenim Yaren İşinin ehline denk gelirsen bence faydalı ama şu devirde kendi ününü yapan birini çok cüzi fiyata maalesef bulmak imkansız hale geldi düzenleyim derken daha kötü olmamak için 1 kes gittim fiyattan dolayı devam edemiyor insan durum bu
Nilay_80 Yaren gerçekten öyle oluyor. Ben bir kaç sene çok berbat bir olay yaşadım etkisinden çıkamadım o derece. Babam psikolokdan randevu almış gitmem demiştim deli doktoru o demiştim gerçekten kadar çok rahatliyorsunuz ki anlatamam.
Kedici Gerçekten lüks bir ihtiyaç. Lüks olması çok üzücü çünkü bu bir ihtiyaç. Çözüm ise ancak devamlılık ile oluyor.