Ben bazen dazla mı emziriyorum diye düşünüyorum aslında çokta değil ne bileyim 🤣 günde 3 4 kez ama gece bazen uyumadan fazla emiyor. Bunu sormamın sebebi beslenmeye düşkün değil ek gıda için söylüyorum yani . Tok mu tutuyor süt anlamadım ondan mı acaba diş dönemi değil şuan .