Deno46 fatmasel_ hiperlaktasyon mu var canım bende vardı bende de o yüzden ağlıyordu emmiyordu emziğe geçince sakinleşiyordu
Bal38 jap biter biter bi bakmışsın o bitmiş ek gıda o bitmis diş dönemi benimkide 1 haftadır yemek yemek istemiyordu bugün 7. Dişinin ucunu gördük demekki ondanmış bazen bebeğimin neden böyle yaptı yaptığını anlamam 1 haftayı buldu😅😅😅
Asli1923 Benim de bebeğim 2 aylık , 1 hafta önce aynı şeyleri yaşadım. Belki atak dönemindeydi ya da karnı yok olduğu için istemedi anlamadım. Beyaz gürültü açıp emzirdim duşta emzirdim, emzikle sakinleştirip emzirdim
Asli1923 Miniktirtil Hayır düzeldi memeyi görünce çığlığı basıyordu sizin gibi, moral bozmamak çocuğa güler yüzle sakince yaklaşmak, zorlamamak önemli , stresinizi yansıtmayın geçiçi bir şey olduğuna inanın
Tubik57 fatmasel_ benim bebeğimde cuma günü 2 aylık olacak aşırı gazlıydı. Her gün aglayarak geçiyordu uyuyamıyordu aglama krizleri tabi emmek bile istemiyordu hem aç hem uykusuz çok kötüydü. Memede sakinleşir diye emzirmeye calısıyordum aglamaya baslıyordu. En son doktora getirdim doktor bize nurse harvey’s colex şurup verdi gaz için. Düzenli kullandık 2. Gün faydasını gördük cocuk aşıeı değişti ben bunalıma girmiştim aglamasından. Smdi ise uyuyabliyor daha sakin. Doktorunuza danışarak başlayın bnce ben iyiki gitmişim iyiki kullanmaya baslamısız diyorm cocuga eziyetti gerçekten