Mommymom_ bizim uyku düzenimiz yok maaalesef ne zamn uykusu gelirse o zmn yaptırıyorum. Uyku düzeni oturtamazsınız bu ayda doktorumuz 6.aydan sonra oturmaya başlıuot ne zamn isterse o zmn uyurlar. Patron bebek dedi. 🤣 O yüzden ben de uyku durumuna göre uyutuyorum. Duş alınca akşamları rahat uyuyor. Ancak bazen onu da uyumayabilşyor bazı öğlen çok güzel uyuyor bazı günler yopöasan 30 dk zor uyuyor. Temiz havada öok iyi geliyor. Anlicanız düzen yok belkş şanslı olan vardır bizim ki saati saatine uyuyor dşye.n. Ama nadirdir