Pearlyyy ama bazı kişilerin bebekleri maalesef zayıf ve yaşıt bebklerin daha kilolu olduğunu görünce istemsizde olsa uzuluyorlar . İnsanlarda yaristirircasina benimki sukadar falan diyor . Ben çok karşıyım bebek kilosunun kıyaslanmasından her bebek özeldir kimisi güzel kilo alır kimisi ne yaparsan yap kilo alamaz . Sırf egolarini tatmin edecekler diye başkalarını üzmeye kimsenin hakkı yok bence