Alparslansmother gerçekten şu mama düşmanlığı beni artık delirtiyor. yahu ne var bu mamada? sütünüz yok diyelim, mama da yok çocuğun aç kalması daha mı önemli? sadece 15 gün emzirebildim şöyle dolu dolu. sonrasında meme+mama gittik sonra bir anda bitti sütüm. ağlıyor çünkü aç. hiç takılmadım, ben de mamayla büyümüşüm doğru düzgün hasta olduğumu hatırlamam çok şükür. lütfen kendinize bunu yapmayın ya. umarım sütünüz artar tabii, ama şunu söyleyip sütü olmayan, hiç emziremeyen anneleri de üzüyorsunuz.