Dun aksamustu durduk yere 39.8e vuran ates sonrasi anlik olarak kisa sureligine nobete benzer bisey gecirdi, gozler kaydi vucut tepkisiz kaldi. Ilk kan tomografi ve ciger filmi bulgulari temizdi 24 saat sonra RSV ve kanda cok yuksek ciddi enfeksiyon, cigerde leke cikti.
Yatis verildi suanda, antibiyotik vs veriliyor ama asil sorum şu.
Omurilik sivi alimi nedir naisl olunur sartmidir sonucunda ne olur ne olmaz bilmiyorum olayin soku ile ben bunu kabul etmiyorum dedim sadece.
Ama suan yanimda yatan her hasta bunu kabul etmis sebebini sonucunu kimsede bilmiyor ne yazik ki. Yalvaririm su postta buluşalım anneler nedir bu durum ne yapicam?