Kızlar selam, bebeğim daha 15 günlük
Sol memede yara ağrısına dayanamadığım için bi gün sadece sağ tarafı verdim ve şu an sol mememde sanki süt yok çok küçüldü ve yumuşadı sağ tarafta dolgunluk var ve rahatlama adına sağmak zorunda kaldım. Sol da tekrar süt oluşması için ne yapmalıyım bilmiyorum. Korkuyorum ya sütüm kesildiyse. Fikri olan yada daha önce başına gelen var mı?