ZH3418 ilk gittim uzaktan baktı zaten bende hamileligim de kaşıntım başladı dedigimde biz uyuz tedavisi yapalım emin olalım dedi uyuz ilaçları söndürmedi ama biz ailecek tedavi olduk temizligede çok dikkat ettim oglum 1 hafta yapma ilaç kullandı ben 2 hafta eşim 1 hafta ne benim kaşıntıda azalma olmadı başka doktora gittim özel o uyuz böyle olmaz zona gibi dedi alerji şurubu ve krem verdi söndü 1 ay sonra geri çıktı. Başka doktora da gittim oda uyuz böyle degil dedi bende açıkcası beklemeyi tercih ettim belki sıcaktan belki nazardır die uyuz oldugumuzu ilk zamanlar düşünüyordum ama uyuzsam 1 ay ailemde kaldım onlara geçerdi, 15 gün kaynanamlarda kaldım, evime misafir gelip gidiyor kaşıntım var dememe ragmen ya doktorun dedigi gibi uyuz insan seçmeye başladı yada bilmiyorum artık. Ama bize bi doktor bazen sebebsiz cilt döküntüleri olabiliyor dedi. Bende Allah’a sıgındım sizinkide kaşıntı vardı.