EfeCan_ ben kullanıyorum, fiyatına göre aman aman bi performans beklememek gerek, kuaför fönü gibi olmuyor, saçlarım düz, 10dk içinde havalı fön çekiyorum bununla. Ama ucuz ve uyduruk biraz kullanım süresi max 6 ay, sonra fırçaları falan yanıp yamuluyor