Yeni eve taşındık eşimle sıfırdan düzen kurduk eşya falan yeni toparlıyoruz yani linçlemeyin diye açıklama gereği duyuyorum hepimiz aynı şartlarda değiliz malesef
Neyse konuya dönüyorum eşimin nenesi vefat etti onun evinde halılar vardı kaynanam onları yıkatmaya vereyim siz kullanın dedi işte 3 halı yıkatmış poşetliydi bende evimi güzelce süpürüp silip serdim bugün ucundan halıyı kaldırdım altı hep toz toprak Sizce yıkamacı mi temizleyemedi yoksa hiç yıkanmamış mı zaten makineler yıkıyor üstündeki tozlar hep duruyor ya yapamıyosun bari yıkanmış gibi davranma bu evde çocuk var hep yerlerde geziyor çok sinir oldum şuan