Mygirlmybaby 12 aylık kızım bugün ishal oldu ve çok açık sarı renkli kaka yapmaya başladı. Bu neden olur bilen var mı? Doktora götürmeye gerek var mıdır. Başına gelen olduysa yazabilir mi lütfen 🙏